Bobinovci

02.03.2009 10:56

Toto sú moji nemí(to nie je to pravé slovo oni sú uštekaný a umňavkaný až moc), štvornohí priatelia.
Pokúsim sa rozprávanie o nich skrátiť tak na štyri strany dúfam, že Vás to neodratí a prečítate si aspoň niečo. Haha veľmi smiešne,že??
                         
 Toto je  Bobina.Dostala sa k nám tak,že ocova kolegiňa ju našla vyhodenú na cestu a punúkla ju ocovy.Ten ju zobral k babke.No mi teda ja mama a brat sme ju  zobrali.Potom sme sa tam presťahovali a už je naša a nedám ju. Bobča je malá a chlpatá.Oči má sfarbené do hneda. Rada šteká a nato, že ma 10 rokov je menej lenivá ako jej syn ktorý má 5. Rada sleduje kanáli chytá myši ,krtkov a iné potvory. Raz chytila aj kunu. Ale nemíľte si, že je to veľký pes, Bobik je zmes asi dlhosrstý jazvečík a niečo podobné. Má tiež predĺžené telo. Je už sterilizovaná mala 7 mladých. Prvé tri  keď mala sme tu ešte nebývali s toho 2 zomreli a jedno ukradli ale tomu moc neverím(podľa mňa ju (ju preto lebo som ju volala Polnoc bola celá čierna ale to boli všetci keď boli malí)darovali ale pretože som bola ešte malá a mala som ju veľmi rada tak aby som sa na babku nehnevala tak povedali, že ju ukradli). 4. bol Dunčo bol sám ale zato bol maco. A posledné boli 2 feny a 1 pes. Toho má moja spolužiačka. Na Bobkinu mladosť si moc nepamätám. Čo si pamätám tak(alebo mi to  vraveli)keď sme ju doniesli najskôr k nám v škatuli ako týždňové šteniatko.Mama ju položila do vane a išli sme obedovať.Keď sme k nej potom prišli škatuľa bola prevrhnutá Bobinka vedľa a vedľa Bobky bola malá kôbka.potom nič,nič až potom viem ,že mala takú éru keď žula iba modré štuple s fliaš. Rada sa preťahuje s rukavicou. Niekedy mi strhne rukavicu aj s ruky.
Raz ma zo srandy dotiahla teda chytila mi rukáv a ťahala až k bránke nejakých 100 m. Bobka nemá rada ohňostroj,teda výbuchy,opilcov,hračkáske zbrane(guličkovky)a niektoré druhy parfúmov.V láske nemá ani kúpeľ ale malú vodu v potoku s rybami zvládne.Raz na na Silvestra prerazila okno v pivnici. V tedy sme jej ešte nedali ukľudnujúcu tabletku. Okno bolo načaté,drevom netrafeným do otvoru ale do skla, iba sa tak pozeráme na oblohu... A naraz bobina tryskuje po záhrade. To bola sranda.tento rok teda prelom rokov 2008-2009 sme jej dali 3 tabletky od veterinára.Mala dostať päť ale ja,že dáme jednu Murovi a jednu Dunčovi.Bola ako opitá. motaloju,ledva chodila a neštekala. O tom asi ani nepremýšľala.Aký bol Dunčo v Dunčo.Nadruhý deň aj neskôr pila a pila veľa vody. Ráno bola ešte trochu omámená ale po obede už bola vo svojej koži. Teda Baw.Baw .Ešte nemá rada druhých psov a cudzie mačky.To je asi všetko. Stručné zopakovanie:
Narodenie: leto roku 1998
Pohlavie: samica
Mama:neznáma
Oco:neznámy
Meno: Bobina
Prezývky
:  Bobinka ,Bobča, Bobik,Bobka,Binabo
Deti:7: samic-3.samcov-2, 2 neviem
Výzor: malá, chlpatá, s pretiahnutím telom, hrubá podstata,oči tmavo hnedé
Výška a váha: do 30cm 5-7 kg
Sfarbenie: čierna (na chrbte) zlatá (na hlave),biela (na labkách)
Vlastnosti:uštekaná,miluje voľnosť, pretekanie sa na lúke a v lese, preťahovanie, má len pred určitými osobami rešpekt(ja to niesom),nedá si zobrať jedlo (okrem mňa lebo ja jej ho potrhám na menšie kusi má už staré zuby)

Zlášnosti: jedno ucho vstíčené druhé zohnuté
Miluje:štekanie,chytanie potvorik,preťahovanie sa,mňa s Dunčom a Murom
Neznáša:výbuchy,ohňostroj,zbrane,opilcov,parfúmi,iných psov
,mačky (okrem Mura)a veľkú vodu,


  


DUNČO
Dunčo je Bobinin prostredný syn.Narodil sa 2.2. 2003.
Má krátku srsť ktorú stačí v dobe plznutia raz za týždeň vyčesať.Oči má po mame tmavo hnedé ale mierumilovné.
Je lenivý.Nemá rád cudzích psov a vodu.Naopak nepohŕdne dobrým jedlom a kosťou.Nechce sa mu chytať myši ani štekať.Keď šteká tak len
občas. A na to sú zvláštne dôvody.(ale už šteká viac)
1:upozorní ak nikto nepríde smola
2:ide sused toho z duše nenávidí
3:ide pes,mačka tak to šteká ale hrabe zadnými nohami
4:je ohňostroj (najnovšie)

No sú len štyri..Ale už šteká aj inokedy.Zato keď má veľa jedla a nevládze ho zjesť (čo sa často nestáva) tak si ho zahrabe .Raz keď
som im kúpila také tie žuvacie plátky tak si ho starostlivo zahrabával.
Ja som mu pomáhala.Ale keď si už Bobka zjedla svoje a šla za ním a vyhrabala mu to Dunčo prekvapivo do nej skočil(ja som spanikárila bojím sa, že sa potom budú stále biť) ale odtiahla som ich tak sme to potom spoločne zahrabali inde.
U neho som prišla na tipi jedenia:1 obyčajne -obyčajné jedllo
2 pahldne- niečo dobré
3 chňap chňap- také často nebýva
4 zívnutie-to bolo také dobré, že sa neoplatí ani žuť
Na Silvestra je väčšinou on ten pokojný. Minulý rok keď sme Bobke dali tie try a jemu jednu tabletku štekal ako najatý. Tento aj jemu dáme try!!
Zhrnutie:
Narodenie:2.2.2003
Pohlavie:samec
Mama:Bobina
Oco:Ťapo gorky susedský pes už po smrti
Meno:Dunčo
Prezívky:Čodun,Čodunčo,Dunčík,Dunčidlo
Deti:nepoznám
Výzor:malý,krátka srsť,s mierne pretiahnutím telom,oči dmavo hnedé
Výška a váha:do 35 cm,6-7 kg
Sfarbenie:čierno-biely,nad očami hnedé ako obočie cez hlavu biely pásik
Vlasnosti:lenivý ale zato verný,sloboda to je jeho,keď je vonku za plotom vráti sa takže naozaj oddaný,miluje jedlo a rád pri mne sedí keď čítam (samozrejme vonku)
Zvláštnosti: Dunčo je sám o sebe zvláštnosť
Miluje:leňošenie,kosti,jedlo,teplo a mňa s Bobinou a Murom
Neznáša:iných psov a mačky,keď mu niekto berie niečo jeho a samozrejme vodu



Murko

No Murko.Je to kocúrik.Môj druhý.Prvého mi zrazilo auto.Mal vtedy asi tak 5 mesiacov.Prvý Muro sa ku nám dostal 17.7.2005 a zomrel 15.11.2005. Tento Murčo sa ku nám dostal 17.6.2006 a našťastie ešte žije.Ja verím,že mačka ma 9 životov lebo ho už párkrát len tesne minulo auto.Má krátku oranžovú srsť.Labky a špičku chvosta má biele.Oči mal zelené ale ako rástol vybledli a dostali žltkastý nádych.Murčo bol vždy chudí ale tento rok na zimu priberá čo je dobré.Najlepšie je ako vrčí.On si rád donesie domov nejakú myš alebo niečo.Ja im hovorím príšerky.A keď mu ju chce Dunčo zobrať tak vrčí.Nieže by bol na myši odkázaný.On ich chytá iba tak.Inštinkt.Aj na Dunča útočí zvyčajne na jeho chvost.Na Bobinu radšej nie lebo vie ,že to je veliteľ.Bobka nemá rada mačky a na našich sa musela naučiť.To sa aj tak smejeme,že Čiča má ochranu lebo keď ho naháňajú iné kocúri(vždy väčšie) tak už vyletia k plotu a popreháňali by toho odvážlivca čo útočí na ich kamaráta.raz keď boli pustený Dunčo zbadal ako Mura naháňa nejaká mačka pribehol,kocúr zastal zarazený.Dunčo štekal ale ten kocúr bol bezmála taký ako on.Potom doletela aj Bobka a mačka trielila (už bola v nevýhode) na najbližší strom.
Čičinak má rada pivnicu. Hlavne v zime. NA nefunkčom bojlery blízko peca pod trubkami je vždy teplo.Čičo sa rád nosí na rukách.Ale radšej má vilihovanie na Labkynej kliedke.Vždy sa mu nej dobre leží. Ja sa bojím ho dať k Labinke ale oco minule keď som im čistila a mala som ju pustenú tak pustil Mura dnu.Najprv žral a potom zoskočil zo svojej poličky.Sadol si dolu.Naraz knemu Labka priskočila a ten vyštartoval ako keby ho doberman naháňal.No tak keď Murčo je malí a Labka je zas dosť veľká tak sa mu ani tak moc nečudujem.Tak na konci novembra som bola vonku a teraz počujem zamňavkanie.Automaticky sa otočím a čo nevidím?!Kocúra takého ako náš u susedov.Presne ako náš len menší.Pozriem vedľa a Murčo  na pni sedí.Oco mi už ravel,že skoro zobral Mura domov a pritom to nebol náš Muro.Susedova mačka má mladé s našim Murom.Ale úplne ako náš Škeko.Najlepšie je vždy je doma keď má byť večera a a mňauká pod oknom keď jem.
Zhrnutie:
Narodenie: neviem dátum narodenia, keď prišiel k nám:17.6.2006
Pohlavie:samec
Mama: Susedská mačka (malého vzrastu,oranžová už nežije)
Oco:neznámy
Meno:Muro
Prezívky:Murko,Murčo,Čičo,Čiča,Čičinka,Škreko,
Deti:viem o jednom
Výzor:na mačku pomerne malý,krátka srsť,plachý,oči žltkasté
Výška a váha:do 30 cm 3kg
Sfarbenie:oranžová na vedšine tela labky a špička chvosta biela,sem-tam aj inde
Vlastnosti:lenivý tak občas,bojazlivý a kedže je malý má problém s jedným kocúrom 2x taký ako on ale Bobka s Dunčom sa o neho postaraly.Trochu ho popreháňali a kucúr sa tu neokázal.Takže mám zasa o starosť na viac či ho niekde nejaká mačka nezbije

Zvláštnosti:vie kedy je večera a kedy jem ja
Miluje:chytanie myší,papanie,pivnicu(je tam teplo),atentáti na Dunča (,,na Bobku radšej nie ktovie čo by mi mohla urobiť")potulky (a čo ja keď niej celú noc doma)
leňošenie na Labkinej kliedke a mňa s Bobku,Dunčom a Labkou
Neznáša:vodu,psy,veľké mačky


 




Labka

Labka je najmladšie štvornohé a chlpaté zvieratko.Dostala som ju predčasne za vysvečko teda sme ju domov doniesli 17.4.2007.Dlho mi trvalo získať si jej dôveru.Labinka rada hryzie.Nepáči sa jej keď jej beriem jej misku a iné veci.Ale úsilie nevyšlo nazmar.Vie Labka nastúp(do prepravky keď sa jej chce),Labka otvor(to jej ide najlepšie) a Labka vystúp.Už keď jej poviem ,,Labka uhneš?" tak uhle a ,,kde máš misku?" tak mi ju posunie.Labka má vnútornú klietku kde býva najdlhšie je vo zverincu(zmienim sa neskôr) má rozmery:100 cm dlhá 50 cm široká a 75 cm vysoká.Ale už oco urobil vedľa okna ďalšiu poličku a tam bude mať Labka další výbeh taký istý ale obohnaný iba pletivo.Má ho veľmi rada. Najradšej behá z jednej strany na druhú.Labka má aj vonkajšiu klietku tá sa na zimu skladá lebo ju má na behanie po tráve.1 x 1 m a na výšku 80 cm.To čo je hore na čom leží Muro to má aby mala aj tieň.Labka je králik presnejšie trpasličí králik farebný takže nemôže byť vonku keď prší.(pretože je to domestikovaná forma králika).Má rada všedko zelené. Srandovné je keď je vonku a Bobinovci zaštekajú vždy sa tým smerom otočí.Bobina pri nej nečíha. To sa mi zdá veľmi zaujmavé. Asi zistila, že ju nemôže chytiť tak o ňu nemá záujem. A Labka to dobre vie.Je sivej farby na trpasličieho králika dosť veľká.Oči má tmavé čo svedčí o tom, že je čistokrvná.Laby rada hrabe diery preto som jej urobila také miesto kde môže hrabať počaš zimy.Teda keď ju pustím do zverinca.Je to škatuľa od DVD-prehrávača kde je hlina veľmi jednoduché ale praktické.Zaujímavo to bádala.Poriadne si to označkovala potom neisto vhopla a už kopala.Keď tak obľubuje kopanie je jasné,že aj vonku kope.Raz sa prekopala popod tyč von.Ja som vyšla dať Bobinovcom kosti.Keď tam nebola naskôr som ju hľadala.Potom som už s plačom išla za mamou.Mama s brachom ju išli hľadať.Oco bol v robote.Ja som už šla do izby revať(aj teraz keď to píšem sa mi oči lesknú).Naraz mama príde nech sa idem pozrieť s okna.Hádajte.Labinka si v klietke behá.Ja druhý nával sĺz teraz už od šťastia.,,Ako" to bolo prvé čo som povedala.Vlastne druhé.Prvé bolo prekvapené Labka.Potom som sa dozvedela,že Labka naraz vyštartovala spd dreva čo sme mali na zimu a brácha ju zahnal do zverinca kde ju potom chytili.ja som tak vyobjímala Bobinu s Dunčom a kúpila im toľko kostí.Oni ju tam museli zahlaď.Šťastie bolo na mojej strane.1.že ju nechytili a po 2. že Labka vyštartovala ked tam bol brat. druhý raz som ju vzala na prechádzku v debničke(najsprotejší nápad na svete) a Labinka ako ináč vyskočila.Bobča ju v kruhoch naháňala kým sa mi ju úspešne nepodarilo chytiť (najprv panika ale iba krátko pár krát som sa hodila vedľa nej ale nakoniec všetko dobre dopadlo.Príbehy s Labku mávajú zatiaľ vždy happy end.
Zhrnutie:
Narodenie:k nám prišla 17.4.2007
Pohlavie:samica
Mama:neznáma
Oco:neznáma
Meno:Labka
Prezývky:Laby Labinka,
Deti:žiadne
Výzor:na svoj druh veľká,oči tmavé,tvrdohlavá
Výška a váha:do 25cm váha najviac 2 kg
Sfarbenie:sivá,chvostík z jednej strany biely
Vlastnosti:tvrdohlavá,bojachtivá a tiež jej veľmi chutí papať.
Zvláštnosti:okolo hlavy jej stoja chlpy
Miluje:jedlo,veľký výbeh,hrabanie a vonkajšiu kliedku s trávičkov
Neznáša:ostatné zvieratá(okrem Mura toho sa nebojí)keď jej niekto berie jej veci a keď nemá niečo zelené.



  Ryby
Takže moje rybky toho veľa nenarobia.Plávajú,naháňajú sa a jedia.Mám 3 tetry čierne a 2 tetry červenohlavé.Chcem mať ale 4 červenohlavé aj čierne a potom chcem mať ešte 2x4 ryby s dvoh druhov tetier.Majú akvarko (to bude aj s rybami samostatná rubrika) v ňom okrem všedkého potrebného aj domček a mušľu bude to aj v obrázkoch.Okrem toho tam snimy žije aj Fúzač ktorý tam prežil odzačiadku.ten je tam namiesto mňa.
Mám:čierne- najstaršia je Plutvička,Chvostík,Guľka z červenohlavých mám Červenoočko a Bojko.

—————

Späť


Kontakt

Veronika a Lucia


Novinky

Tipovačka č. 2

Je nová tipovačka, tak ju láskavo vyplňte. Kto nevyplní príde o 50 ZK. Čo je dosť.

—————

Bleskovky

Koľko krát treba opakovať aby ste vyplnili bleskovky?Keď niečo neviem tak si to pohľadám alebo nechám tak veď nikto nie je dokonalí.zatiaľ vyplnila iba Martina a Rocky 2.bleskovku a tiež nebola bezchyby.už len za snahu vám niečo dáme a veď zas všetky otázky nie sú až také ťažké!

—————

Pravidlá

Sú nové pravidlá v ZK .Členovia prečítajte si ich! A dodržujte!

—————

Bleskovka

Je nová bleskovka(asi týždeň)Členovia ZK ju mali mať vyriešenú pred 4 dňami.Strhneme vám zato peniaze z účtu.(150ZK)

—————

ZK

Prosíme tých čo sú v ZK aby si prečítali typi ksvojim zvieratkám a riadili sa nimi.

—————

Tipovačky

Kto chce vyhrať 500 ZK. Nech i typne. Kto sa trafí ma 500 ZK...slušná cena nie?

—————

Domy

Pribudli nové domy... kto ma záujem nech sa pozrie.

—————

Laky

Takže pribúdol článok o tetre čiernej, o ktorý sa ujal Laky. Dostal za to 200 ZK. Kto má záujem, tak v ponuke ešte niečo je.

—————

ZK

Ahojte všetci ZK.Prosíme vás aby ste si prečítali všetky novinky o klube a začali sa nimi riadiť o stredy t.j.11.3.2009

—————

Diplom

Pribudol diplom pre Niku. Sme radi že si vyplnila bleskovku.

—————


Anketa

Páči a vám náš web?

Áno.
73%
284

Nie.
27%
106

Celkový počet hlasov: 390